Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

18:41 0
Seorang ratu cantik, model, usahawan dan kini bergelar duta rangkaian kosmetik Avon terbaharu, Neefola kelihatan lebih sempurna dan menawan dengan bibir merah. Wanita yang baru berusia 22 tahun itu mengakui beliau berterima kasih kepada produk rangkaian gincu terbaharu Avon, Ultra Moisture Rich Rose (UMR).
Gincu UMR daripada Avon, boleh didapati dalam 10 warna menawan iaitu blushing bride rose, rosabella rose, amelia rose, passionate kiss rose, jubilee rose, royal celebration rose, apricot nectar rose, french lace rose, anne’s signature red dan amour rose.


Neelofa & Scha menjadi Duta Avon


Neelofa bersama gincu terbaru Avon

Gincu terbaru Avon ada 10 warna menawan
Selain itu, pada Majlis Anugerah Avon tersebut di sebuah hotel di Kuala Lumpur, turut diadakan acara pelancaran haruman Avon dengan penuh gimik. Saat majlis berlangsung, lampu tiba-tiba dipadamkan dan hanya bau haruman mengasyikkan memenuhi ruang dewan.
Ia adalah sebahagian daripada kejutan Avon memperkenal wangian terbaharu daripada koleksi Eternal Migic iaitu Eternal Magic Enchanted yang dibawa dengan penuh glamor. Memilih Scha Al Yahya sebagai duta haruman, dia dibawa ke pentas ala puteri dikelilingi pari-pari.
Kemewahan wangian Eternal Magic Enchanted dapat dirasai daripada sentuhan kayuan cashmere, vanila berkrim dan kasturi yang menjadi asas aura misteri wangian itu.
Didatangkan dalam botol kaca unik dengan penutup gelung lutsinar melambangkan kebebasan sejati, Eternal Magic Anchanted akan berada di pasaran mulai Mac 2012 pada harga RM69.00.Sumber

Scha menjadi Duta haruman Avon

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button