Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

17:51 0
Empat anak muda dari drama ‘The Moon That Embraces The Sun‘ telah bertukar menjadi ‘lelaki budiman musim bunga’ untuk satu sesi fotografi bagi majalah High Cut.
http://cerciterpanas.blogspot.com
Seperti yang dilaporkan oleh allkpop, Yeo Jin Goo, Lee Min Ho, Im Siwan, dan Lee Won Geun kesemuanya berposing untuk majalah fesyen tersebut bagi edisi 2 Februari. Dalam wawancara selepas sesi tersebut, Yeo Jin Goo bercakap tentang Kim Soo Hyun yang membawakan wataknya dalam drama itu bagi versi dewasa, ‘Lee Hwon’.

Saya merasakan begini sejak melakonkan drama untuk SBS iaitu Giant, yang tenungan matanya ada kuasa dan memberikan impresi yang berpanjangan pada orang sekeliling. Apabila saya memulakan penggambaran untuk The Moon That Embraces The Sun, dia datang ke set untuk melawat dan dia rasa agak gementar kerana ia pertama kali dia berlakon menjadi orang dewasa. Dia juga meminta saya memberikan ekspresi yang lebih ceria untuk Lee Hwon yang muda.
Apabila Im Siwan ditanya tentang sahabatnya dalam kumpulan ZE:A iaitu Kwanghee yang berkemungkinan cemburu dengan wataknya, dia membalas:
Mungkin dia cemburu jika kami masih orang baru, tetapi sekarang Kwanghee telah matang dan melalui banyak pengalaman. Dia memberi semangat pada saya dan menyatakan dia gembira untuk diri saya.
Lagi 2 gambar dengan membaca gosip ini sepenuhnya.

http://cerciterpanas.blogspot.com
http://cerciterpanas.blogspot.com

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button