Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

03:30 4
http://cerciterpanas.blogspot.com
Siapa Bob Azuan? Tiada siapa yang mengenali twitter yang telah agak lama dicipta namun bermula semalam telah diguna pakai untuk menghentam Rita Rudaini seteruk yang boleh. Namun ada peminat-peminat Rita Rudaini yang menyatakan bahawa Zaquan Adha berselindung di sebalik Twitter Bob Azuan. Ini kerana gambar profile yang digunakan adalah sama dengan gambar yang ada pada Twitter Zaquan sendiri.

Namun tuduhan tersebut telah dibalas oleh Bob Azuan dengan menyatakan yang dia adalah tukang tangkap gambar untuk Zaquan pada ketika itu. Agak cliche alasan yang diberikan tetapi ada logiknya jugak. Namun apa yang menyeramkan ialah hentaman teruk yang dibuat kepada Rita Rudaini menerusi Twitter tersebut. Antaranya ialah:-

http://cerciterpanas.blogspot.com

http://cerciterpanas.blogspot.com

http://cerciterpanas.blogspot.com

Nampak seperti Bob Azuan ini mempunyai hubungan yang sangat rapat dengan keluarga Zaquan. Kalau benar ada bukti yang menyatakan Rita berbuat seperti apa yang didakwa, apa kata keluarkan supaya semua orang boleh mengadilinya. Kalau sekadar bercakap kosong, semua orang pun boleh buat macam tue kan? Tak gitu?

sumber:-beuatifulnara

p/s:- macam-macam ragam artis ye.. 

4 comments:

  1. x bgs gaduh2... nabi x suka

    http://alziyadnews.com
    http://direktoribloggermalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Alahai artis malasysia ni.. sorang plak player bola.. elok sgt lah tu.. yg jadi bob azuan pulak satu hal.. mcm takkan mati plak.. rase diri masing2 dah perfect! padahal nanti kita semua akan di azab..

    Untuk peringatan aku juga..

    ReplyDelete
  3. http://bsyokonline.blogspot.com/ terdapat Cannel online ASTRO ARENA ,ASTRO CERIA, ASTRO OASIS ,ASTRO PRIMA ,AXN ,DOCUMENTARY TV ,E-KOREA ,FOX MOVIE, HBO ,MALAYSIA YOUTH Tv . RTM TV 1 ,RTM TV2 ,TV 3 , TV 9.dan radio online

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button