Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

23:01 2
Sedang asyik Panas meng'google,tiba-tiba terjumpa pula cerita tentang Tengku Sophia ni. Meluap-luap darah bila baca twitt yang tidak berasas ini..Sedih pun ada juga. Apa motif sebenar dia menghina Islam,Nabi dan Allah Yang Maha Esa di Twitter?


Setiap agama telah menetapkan untuk kebebasan beragama dan mengamalkan budaya masing-masing. Namun Tengku Sophia ini langsung tidak menghormati sensitiviti umat Islam seluruh nusantara.Banyak perkara yang tidak puas hati disampaikan oleh Tengku Sophia ini, beliau seharusnya menghormati agama lain dan bukannya mempertikaikan isu agama Islam itu.

Beliau seharusnya dihukum oleh pihak berwajib bagi mengelakkan provokasi lebih besar bakal berlaku di Nusantara ini.

p/s:-Perlu di ingat, Nabi Muhammad S.A.W melarang kita menghina agama lain..

2 comments:

  1. Tengku Sophia account, be it Tengku Sophia (antagonist version) or Tengku Sophia (protagonist version), both are actually fakers. For antagonist version, that person illegally use Marsha and Carella pictures. For the protagonist version, that person use Carella pictures wearing hijab (Alhamdulillah, Carella started wearing hijab about 2 weeks ago). Read full entry here - http://sweetlittledandelion.blogspot.com/2012/02/carella-and-marsha-are-not-tengku.html

    ReplyDelete
  2. Kalau tak suka agama orang lain....dah ler tuu!!!
    jangan nak mengutuk lak...hemmm
    Suka buat provoksi...aparaaa!!!
    Tengok aku dah marah...heheheheh
    datang dari Hanif bloglist
    http://hanifidrus.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button