Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

16:50 0
http://cerciterpanas.blogspot.com
Korang kenal siapa Ramsey? lihatlah gambar di atas, kalau yang kaki bola mesti dah tahu, Ramsey ni merupakan pemain bola sepak untuk kelab Arsenal.

kejadian pertama
http://cerciterpanas.blogspot.com
Tapi apa yang peliknya setiap kali Ramsey ini menjaringkan gol mesti ada orang terkenal yang akan mati. Kes pertama berlaku apabila Ramsey menjaringkan gol ketika melawan Manchester United pada 01/05/11, selepas 4 jam, Osama Bin Laden di sahkan meninggal dunia 02/05/11.

kejadian kedua
http://cerciterpanas.blogspot.com
Kes yang kedua pula berlaku apabila Ramsey menjaringkan gol ketika menentang Tottenham pada 02/10/11, selepas 72 jam, Steve Jobs disahkan meninggal dunia pada 05/10/11.

kejadian ketiga

http://cerciterpanas.blogspot.com
Kes yang ketiga pula berlaku apabila Ramsey menjaringkan gol ketika menentang Marseille pada 19/10/11, selepas 12 jam, Muammar Gaddafi disahkan meninggal dunia pada 20/10/11.

kejadian keempat

http://cerciterpanas.blogspot.com

Kes yang terbaru berlaku kelmarin apabila Ramsey menjaringkan gol ketika menentang Sunderland pada 11/2/12 dan selepas 8 jam penyanyi terkenal Whitney Whitney Houston telah meninggal dunia pada 11/2/12.


P/s:- Orang-orang barat memang suka buat kajian mengarut. Contohnya pasal kajian manusia berasal dari beruk. hidup dan mati itu ketentuan dari Allah... tidak cepat sesaat...tidak lambat sesaat... Allah maha Besar.

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button