Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

17:55 0
Pelakon Yana Samsudin berkata dia berharap yang bekas teman lelakinya, pengarah filem Pierre Andre tidak menganggap masalah cinta yang dihadapi dengan seorang kerabat diraja Terengganu sebagai satu pembalasan Tuhan, sebaliknya Pierre harus menganggapnya sebagai ujian dari Allah.
http://cerciterpanas.blogspot.com
Kita bukan Tuhan untuk menilai nasib manusia tetapi tidak wajar untuk Pierre menyalahkan dirinya dengan masalah cinta yang melanda dia buat masa ini. Apa yang berlaku itu mungkin ada hikmahnya.
Pierre baru-baru ini mendakwa hubungannya dengan seorang kerabat diraja Terengganu mungkin balasan Tuhan kerana dia memutuskan hubungan cintanya dengan Yana satu masa dahulu. Kerabat tersebut dikatakan tidak membalas SMS mahupun menjawab panggilan telefon dari Pierre selama hampir setahun.
Yana memberitahu Mstar Online, dia dan Pierre mungkin tiada jodoh tetapi dia sering mendoakan pelakon itu. Yana juga memberitahu hubungannya dengan ibu Pierre, pelakon Khatijah Tan, masih baik. Keretakan hubungan dengan Pierre juga menurut Yana, memberikan perubahan positif pada dirinya:
Saya tidak mempunyai sesiapa selain Pierre dan dia adalah lelaki paling rapat dengan saya. Malah saya terlalu bergantung kepadanya tetapi keputusan untuk membawa haluan masing-masing telah mengajar saya erti berdikari.
Yana juga menambah yang dia dan Pierre tidak mungkin akan bersama semula kerana dia ingin menumpukan perhatian pada kerjayanya sahaja. Kredit gambar, blog Yana Samsudin

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button