Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

17:18 0

Tiket percuma konsert Avril Lavigne


17/01/2012 3:43pm


KUALA LUMPUR 17 Jan. - Suruhanjaya Tinggi Kanada dengan kerjasama JS Concert Productions, memberi dua keping tiket percuma menonton konsert ”Black Star Tour” persembahan artis antarabangsa Kanada, Avril Lavigne di Kuala Lumpur pada 18 Februari ini.


Setiausaha Kedua Bahagian Politik, Ekonomi dan Ehwal Awam suruhanjaya itu, Stuart Shaw berkata, permohonan boleh dibuat dengan menekan butang ”like” di http://www.facebook.com/CanadaMalaysia dan nyatakan apakah lagu Lavigne yang menjadi kegemaran anda untuk peluang memenangi tiket itu.


Jawapan yang betul akan dimasukkan ke dalam peti cabutan bertuah untuk menentukan pemenangnya, kata beliau dalam satu kenyataan hari ini. Peraduan itu akan berakhir pada tengah hari 15 Februari ini dan pemenang akan dihubungi menerusi facebook, kata Shaw.


Lavigne, seorang penyanyi, penulis lagu dan pemuzik dari Napanee, Ontario, telah berjaya menempatkan single hitnya di peringkat antarabangsa seperti: ”Complicated”, ”Sk8er Boi”, ”I”m With You”, dan ”Losing Grip” dari 2002 6X platinum ”Let Go” diikuti dengan ”Girlfriend”, ”When You’re Gone”, dan ”Hot” dari platinum ”The Best Damn Thing” pada 2007.


Album keempatnya ”Goodbye Lullaby” dipasarkan pada Mac tahun lepas.


Lavigne juga telah melancarkan karier keduanya sebagai seorang usahawan dengan mencipta dan melancarkan jenama fesyen dan gaya hidup ”Abbey Dawn” juga pewangi, ”Black Star” dan ”Forbidden Rose”. — BERNAMA


0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button