Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

10:49 0
Biduanita Negara, Dato’ Sharifah Aini memberitahu portal media GUA yang dia merasa sedih sewaktu menyarungkan cincin ke jari Fasha Sandha untuk satu babak majlis pertunangan dalam filem Penanggal arahan Ellie Suriaty:-


Masa sarung cincin tu Kak Pah sedih sangat. Kak Pah teringat yang mungkin Kak Pah akan melakukan perkara yang sama untuk anak Kak Pah nanti. Kak Pah harap sangat perkara itu akan berlaku.


Photobucket

Oh ya, nama anak Kak Pah ialah Aliff Omar dan memang segak orangnya. Kami berharap Kak Pah akan mendapat apa yang diharapkan tidak lama lagi. Dan sebenarnya juga, Kak Pah memang sudah lama tidak berlakon, tetapi beliau telah menerima tawaran oleh Ellie Suriaty untuk berlakon dalam filem Penanggal ini:


Secara peribadi Kak Pah suka sangat. Ellie sangat komited dan Kak Pah suka bekerja dengan dia. Dia seorang yang sangat berdedikasi dan Kak Pah nampak Ellie seorang pengarah yang sangat penyabar.


Kak Pah juga sempat berpesan kepada peminat yang merinduinya untuk menonton filem ini di pawagam:


Kepada peminat yang dah lama menanti Kak Pah, jangan lupa menonton filem ‘Penanggal’ di pawagam nanti. Walaupun babak Kak Pah tak banyak, tapi sedikit sebanyak kepada peminat yang rindu itu dapatlah hilangkan rindu mereka.


Oh ya, kami sebenarnya dah tak sabar nak melihat majlis perkahwinan Fasha. Sekalipun babak pertunangan Fasha dalam filem Penanggal hanya sekadar lakonan, kami berpendapat busana yang dikenakan Fasha untuk filem ini amat cantik sekali. Layan!
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button