Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

12:30 0

KOTA BHARU – Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin memulakan lawatan sehari ke Kelantan hari ini, dengan mengadakan perjumpaan bersama Jawatankuasa Badan Perhubungan UMNO Kelantan di pejabat UMNO Negeri di sini.

Muhyiddin, yang diiringi Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed, kemudiaannya mengadakan perjumpaan dengan Barisan Nasional (BN) Kelantan di tempat yang sama.

Turut hadir Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Senator Datuk Dr Awang Adek Hussin. Kesemua perjumpaan dibuat secara tertutup.

Terdahulu, Timbalan Perdana Menteri dan isteri, Puan Seri Norainee Abdul Rahman, tiba di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra pada jam 8 pagi.

Pada jam 11.15 pagi ini, Muhyiddin yang juga Timbalan Presiden UMNO mengadakan perjumpaan tertutup dengan Anggota Jawatankuasa UMNO Bahagian Ketereh di Yayasan Kemiskinan Kelantan di Ketereh dekat sini.

Muhyiddin, yang juga Menteri Pelajaran, kemudiannya dijadual merasmikan Majlis Pemantapan Profesion Perguruan di tempat sama.

Pada sebelah petang, beliau dijadual menghadiri Majlis Pemimpin Bersama Rakyat di Sekolah Kebangsaan Manek Urai Baru di Kuala Krai dan kemudiannya berlepas pulang ke Kuala Lumpur. – BERNAMA

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button