Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

23:48 0
Pelakon remaja popular dari Indonesia, Mikha Tambayong,18, telah memeterai persetujuan untuk terlibat dalam pementasan teater muzikal romantik, Gerimis Mengundang, yang akan diadakan di pentas berprestij, Istana Budaya, bermula 27 MAC - 8 APRIL 2012 yang diterbitkan oleh Excellent Pictures, ERama Creative dan Global Network.

Mikha Tambayong yang sedang popular di kaca televisyen dengan memegang watak Nada dan Cinta dalam sinetron muzikal Nada Cinta, ini melahirkan rasa kegembiraan kerana diberikan peluang terlibat dalam pementasan teater di Malaysia.

Bagi Mikha, ini merupakan peluang bagi peminat di negara ini, mengenali dan bertemu dengannya secara dekat dan sebaliknya, apabila berada di Kuala Lumpur untuk pementasan, penghujung Mac nanti.

Persetujuan itu dicapai sebentar tadi, dalam acara ringkas yang turut dihadiri oleh Ahmad Idham Ahmad Nadzri, selaku pengarah teater Gerimis Mengundang, juga Datuk Md Afendi Hamdan dari ERama Creative. Selain itu, Kamal AdliI selaku pelakon utama yang akan bergandingan dengan Mikha Tambayong juga turut berada di Jakarta, Indonesia.

Mengikut jadual Mikha Tambayong akan berada di Kuala Lumpur bermula awal Mac untuk sesi latihan teater yang akan dilakukan di sini.

Teater Gerimis Mengundang diinspirasikan dari filem Gerimis Mengundang lakonan Kamal Adli dan Olivia Jensen yang akan ditayangkan tahun 2012 ini.

Penghasilan filem dan Gerimis Mengundang ini adalah bertujuan dalam mengeratkan lagi hubungan serumpun di antara dua negara tetangga, Malaysia dan Indonesia, melalui karya seni.

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button