Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

22:38 1


http://cerciterpanas.blogspot.com

Bagi anda yang tak tahu lagi pasal hal ini, semalam telah berlakunya perang twitter di antara Zarina Anjoulie dan Aliff Aziz. Sebab sebenar pertelingkahan ini berlaku kami tak dapat nak pastikan, khabarnya Zarina Anjoulie terlalu marah dengan Aliff Aziz kerana telah menipu dirinya dan meminta Aliff Aziz tampil memohon maaf kepadanya secara peribadi.

Dan sekiranya Aliff Aziz tidak berbuat demikian, Zarina Anjoulie bertekad akan mendedahkan “sesuatu yang berlaku pada malam tersebut” kepada pihak media. Zarina Anjoulie juga turut menjelaskan yang dia mempunyai cukup bukti mengenai perkara tersebut.
Menerusi laman Twitter milik Zarina Anjoulie, kami melihat pada mulanya tweet antara dia dan Aliff Aziz kelihatan biasa sahaja. Tetapi entah mengapa secara tiba-tiba bertukar menjadi sebuah pertengkaran. Malah Aliff Aziz turut telah mem”block” Zarina Anjoulie di laman Twitter miliknya.

http://cerciterpanas.blogspot.com
Perkara ini masih lagi samar dan banyak persoalan yang timbul di dalam fikiran kami ini, adakah mereka ini telah bercinta? Dari gambar ni nampak macam mesra semacam kan? Siapa yang salah? Zarina Anjoulie? Aliff Aziz? Jika Aliff Aziz tak salah kenapa “block” Zarina? Entahlah…
Adakah ini salah satu “bukti” seperti yang didakwa Zarina Anjoulie?!
http://cerciterpanas.blogspot.com
Perkara ini telah menjadi topik hangat dan turut menimbulkan pelbagai spekulasi liar dikalangan orang ramai. Nantikan kesudahannya, kalau adalah…

sumber:-Selebriti Malaya

1 comment:

  1. Dua2 giler...hehehehe
    Halperibadi pun nak di tweet kan...aparaaa

    Jom Exchange Bloglist
    Hanif Bloglist
    Salam Kenal dan I follow sekali
    Sila komen setelah letakkan bloglist
    Thanks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button