Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

02:00 0


Wow! Vokal yang mantap bagi seorang remaja yang baru berumur 13 tahun!


Remaja perempuan ini yang hanya dikenali sebagai Esther K mula belajar menyanyi seawal umur 5 tahun.  Yang menarik disini, lagu cover kedua berjudul ‘Because Of You’ nyanyian asal Kelly Clarkson dari Esther K berjaya menambat hati Ryan Seacrest dan video ini telah dimuatkan di RyanSeacrest.com. Video ini telah dimuatnaik pada 18 Disember 2011 dan sehingga kini telah berjaya mengumpul hampir 41,000 jumlah tontonan.


Antara lagu yang sudah dinyanyikan semula oleh Esther K termasuklah ‘Wish You Were Here’ oleh Avril Lavigne, ‘Lucky’ dan juga ‘The One That Got Away’ oleh Katy Perry. Sekali lagi, seorang rakyat Malaysia telah membuka mata dunia terhadap rakyat Malaysia yang mempunyai seni dan ke-kreatifan tersendiri selepas ‘Video: Pemuda Malaysia Lamar Kekasih Sentuh Hati Christina Perri & Ryan Seacrest!


Tidak pasti samada benar atau tidak, kemungkinan besar Ryan Seacrest akan membawa adik Esther K ke Las Vegas untuk membuat persembahan bersama Kelly Clarkson. Kita nantikan berita terbaru dari Esther K ya!



  • No related posts.

  • 0 comments

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    close button