Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

08:00 0
Selepas Memey Suhaiza ditaja oleh Rafflesia Pearl Wedding untuk majlis perkahwinannya bersama Norman Hakim yang bernilai RM12 Juta, kini tiba giliran Ezlynn pula untuk mendapat peluang tersebut.

Namun kali ini, tidak sahaja ditaja oleh Rafflesia, Neelofa juga bakal menaja kasut persandingan Ezlynn yang bernilai RM20,000. Menurut temubual bersama mStar Online, Ezlynn yang sah bergelar isteri kepada pengurusnya, Adam Fahmi, akan menyarungkan kasut persandingan rekaan khas dari Neelofa yang telah mula direka hampir 3 minggu lepas.

Neelofa telah ditawarkan oleh perunding perkahwinan, Bill Bora yang juga perancang perkahwinan Memey & Norman untuk mereka bentuk kasut persandingan Ezlynn.

“Pada awalnya, saya memang tidak pasti untuk menerima tawaran menghasilkan kasut perkahwinan Ezlynn kerana saya tidak pernah mereka kasut untuk majlis perkahwinan sebelum ini, apatah lagi untuk seorang selebrit,” dipetik dari mStar Online.

Kasut rekaan Neelofa yang berwarna emas ini turut menggabungkan kemewahan permata Rafflesia dan berlian Swarovski agar sepadan dengan baju pengantin yang bakal dikenakan oleh Ezlynn nanti. Untuk pengetahuan, majlis persandingan Ezlynn dan Adam Fahmi bakal berlangsung pada 11 Januari ini.

Kredit: mStar Online

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button