Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

00:26 0

Hope Solo, goalkeeper cantik pasukan bolasepak wanita Amerika Syarikat berpose tanpa sehelai benang pun dalam majalah ESPN edisi ‘Body Issue’.

Hope Solo adalah salah seorang dari sejumlah atlet lain, baik lelaki mahupun perempuan, yang telah mengambil bahagian dalam sesi fotografi majalah ini.
 
“Ketika remaja, saya tidak pernah puas dengan tubuh saya. Saya merasa kurang feminin. Tetapi, setelah masa berlalu, saya belajar menerima apa yang saya ada . Ini membantu aya meraih mimpi dan tujuan saya. Saya tak punya masalah dengan berpose telanjang, kerana sekarang saya melihat tubuh saya sebagai kekuatan,” ujarnya, seperti dinukil dari ESPN.
“Tahun 2008, mungkin adalah saat dimana saya dalam keadaan terbaik, dan kami telah memenangi emas. Saya mulai melihat hubungan antara tubuh dan pencapaian target. Saya tak boleh menjadi penjaga gol bagus tanpa tenaga dan kecepatan,”ujarnya.

Majalah ESPN The Magazine’s 2011 “Body Issue”, terbit hari Jumaat (7/10/11), menampilkan sejumlah foto eksklusif dari sejumlah atlet yang berpose telanjang atau semi telanjang.

Selain Solo, ada pemain golf wanita profesional Belen Mozo, snowboarder Gretchen Bleiler hingga pemain basketball Sylvia Fowles. Pemain basketball NBA Blake Griffin mahupun penjaga gol Tim Howard juga tak ketinggalan berpose.

p/s:- boleh ke?? hehehe

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button