Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

04:17 0

Ini ialah satu email panjang lebar yang di terima oleh Abang Nara. Senang cerita, email ini meluahkan rasa tidak puas hati seorang pembaca kepada Dang Suria yang bersikap agak biadap di matanya ketika rancangan OnAir malam tadi. Baca dan hayati luahan hatinya yang sungguh padu ini.

Hi abg nara,

Td saya tgk satu audition realiti show dkt astro ria, nama show dia on air. Show ni utk cari pemangkin hos yg kononnya nak gantikan aznil. So, judge show ni ada 3org; aznil,sorg tak tahu ape nama and dang suria.

Yang saya tak tahannya dang suria ni sumpah biadap! Ada sorg contestant lelaki ni pnyalah dah smgt audition, dang suria ni direct je bg comment ‘jujurla,saya rasa awak ni tak handsome lgsg, so awak tak lyk utk show ni’. Mcm tu la lebih kurg ayat dia. Sah2la lelaki tu bengang gila.

Then ada satu part tu, tunjuk part dang suria comment lg lelaki tu kt tmpt lain. Ayat dia lebih kurg mcm “mmg bdk tu tak handsome lgsg,saya rse penonton akan tukar channel sbb benci tgk muka bdk tu tak handsome, sorryla dia mmg tak lyk”. Confident je dia ckp mcm tu ei. Biadap gila la!

And then ada pulak part yg tunjuk sorg bdk pmpn dtg audition. Bdk pmpn ni gemokla.
And then dang suria selamba je comment “adik balik, dah kuruskan bdn, pinggang dah ramping baru dtg blk audition, dtg kl nak audition jd hos dgn bdn mcm ni tak payahla”. Lebih kurang mcm tu la ayat dia. Sah2la budak tu bergenang air mata satu baldi.

Saya bkn apala kan, saya tak boleh la tgk org yg pemikiran dia shallow gila mcm dang suria ni. nak bagi kritikan, bagila yang membina bkn menjatuhkan. Dia buta ke rabun, saya tak tahu la kan. Adibah nor ok je jd hos? survive je?oprah winfrey tu kurus sgt ke?cantik sgt ke? Billionaire lagi.

Saya ckp direct la kt dang suria, awak memalukan diri awak je dgn bagi comment2 mcm org tak habis sekolah. Bg kritikan itu perkara yg bagus, tp biarlah kritikan membina. Ini kutuk fizikal org, dah memalukan and mcm menghina org lain da.

Ayah saya pun geleng kepala dgr comment dang suria. Tak perlu biadap sgt. Rasanya nak mencari yg terbaik tak perlulah sampai nak menjatuhkan org lain.

Lainlah audition beauty peagent ke, jejaka paling kacak malaysia ke apa ke. Saya fhmla jgk. Duh..
And lagi satu, kalau rupa tu penting sgt. Asal judge lagi sorg yg saya tak tahu nama tu boleh jd hos? Tak handsome pun? Siap boleh jd judge lg. Ok je? Saya pernah la tgk dia kt tv jd hos, tp tak tahu nama apa. Okla, sbb dia ade input utk di kongsi kan tp biasa2 je la.

Then kenapa tiba2 rupa tu penting sgt smpi nak direct maki fizikal org lain? Igt, yg gemok, yg hodoh tu ciptaan Tuhan jgk ye.

p/s:- panas juga rasa bila baca e-mail ni. kita nantikan benarannya cerita ini...

sumber:- beautifulnara

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button