Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

16:00 0

http://cerciterpanas.blogspot.com
LOS ANGELES: Seorang wanita yang dilahirkan dengan dua saluran faraj dan mendapat perhatian industri filem lucah, tidak pernah terfikir untuk menerima sebarang watak dalam filem sebegitu.

Ketika muncul dalam rancangan televisyen awal minggu ini, Hazel Jones mendedahkan dirinya memiliki ‘uterus didelphys’, merujuk kepada keadaan dua rahim dan dua serviks.

Wanita berusia 27 tahun itu didekati syarikat Vivid Entertainment, sebuah syarikat produksi filem dewasa Amerika Syarikat.

Mengakui terkejut, wanita berambut perang berasal dari High Wycombe, menegaskan akan menolak sebarang tawaran seumpama itu.

Menurut rancangan This Morning, Jones memberitahu: “Saya tidak pernah terima apa-apa tawaran seperti itu mahu pun melakukannya pada masa depan. Jangan ganggu saya.”

Jones memberi reaksi itu selepas pengasas Vivid, Steven Hirsch, menulis sepucuk surat kepadanya menawarkan AS$1 juta (RM3.1 juta) untuk membintangi satu daripada filemnya, lapor TMZ.com.

Dalam surat itu, Hirsch menulis: “Anda jelasnya seorang wanita luar biasa dan saya mahu menjadikan anda seorang bintang untuk membintangi satu daripada produksi akan datang Vivid.




“Kami akan membayar anda sehingga AS$1 juta untuk perkhidmatan anda.”

Hirsch juga berjanji untuk membayar tambang dan kemudahan oleh kerana filem itu akan dilakukan di sini.

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button