Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

15:20 0

KOTA KINABALU - Pengurusan skuad Kelantan meminta pihak media tidak menemubual penjaga gol mereka, Khairul Fahmi Che Mat pada sesi latihan pasukan itu di sini, semalam menjelang perlawanan Liga Super menentang Sabah hari ini.

Hasrat itu disuarakan pengurus skuad Red Warriors Azman Ibrahim yang meminta jasa baik media untuk tidak menemubual penjaga gol No. 1 negara itu.

Sebelum ini Apek didakwa mempunyai hubungan dengan seorang pemilik butik, Nur Ellunie Natasha Nazri atau Leuniey namun dinafikan oleh gadis tersebut, kelmarin.

Azman berkata, dia tidak mahu fokus Apek terganggu menjelang pertembungan dengan Sabah.

Katanya, apatah lagi skuad Olimpik negara yang diperkuatkan dengan kehadiran Apek, tumpas kepada Bahrain pada perlawanan Kelayakan Olimpik.

“Apek baru tiba di Malaysia selepas perlawanan menentang Bahrain. Dia masih penat dan saya tidak mahu dia dibebani lagi dengan sebarang persoalan daripada media.

“Ini mungkin mengusutkan tumpuannya bagi menghadapi perlawanan menentang Sabah,” katanya ketika ditemui pada sesi latihan skuad Kelantan semalam.

Mengenai perlawanan hari ini, Azman berkata, keupayaan Sabah beraksi baik di hadapan penyokong sendiri memberi tamparan hebat buat pendahulu Liga Super, Kelantan pada aksi di Stadium Likas, malam ini.

Menurutnya, Sabah yang mempunyai rekod sempurna di laman sendiri pastinya tidak akan memberi laluan mudah kepada Red Warriors untuk mengutip tiga mata penuh.

Katanya, biarpun Sabah berada pada tangga ke-11 liga, ia bukan kayu pengukur sebenar kepada keupayaan pasukan dari Borneo itu, terutama beraksi di hadapan penyokong sendiri.

“Kita tahu bahawa Sabah pastinya akan memberi tentangan sengit buat Kelantan pada pertemuan malam esok (hari ini).

“Namun saya berharap Kelantan akan dapat beraksi pada tahap terbaik dan mampu membawa pulang tiga mata penuh,” katanya.

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button