Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

17:18 0

Tubuh Jawatankuasa Penerangan Bahagian BN - Ahmad Maslan


17/01/2012 12:51pm


IPOH 17 Jan. - Parti komponen Barisan Nasional (BN) peringkat bahagian diminta menubuhkan jawatankuasa penerangan bagi mempertingkatkan aktiviti memberi penjelasan kepada masyarakat berhubung pelbagai isu berbangkit.


Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata, program sedemikian mesti berjalan pada kelajuan penuh dengan menggunakan pendekatan secara bersemuka dan juga media.


Program penerangan di setiap bahagian mesti dijalankan secara agresif memandangkan semua orang berasakan pilihan raya umum semakin dekat, katanya kepada pemberita, di sini malam tadi.


Ahmad yang ditemui selepas merasmikan majlis empat peringkat penerangan BN, berkata, kejayaan BN pada pilihan raya umum akan datang bergantung kepada beberapa perkara termasuk barisan kepimpinan yang kuat bekerja, mempunyai rekod baik selain dasar kerajaan yang diterima rakyat.


Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu juga tidak menafikan pembebasan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya turut mempunyai kesan.


Namun katanya, itu bukan penentu sebenar prestasi BN pada pilihan raya akan datang kerana rakyat bijak menilai. — BERNAMA


0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button