Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.

09:21 0
http://cerciterpanas.blogspot.com
Sebelum ini Yuna pernah menjalinkan hubungan cinta dengan Qi Razali. Kira-kira setahun lepas hubungan itu telah terputus dan mereka berdua telah membawa haluan masing-masing. Sejak itu timbul desas-desus yang Yuna bercinta dengan jurugambarnya di Amerika Syarikat, Julian Schratter atau lebih dikenali sebagai Jules di kalangan peminat Yuna.http://cerciterpanas.blogspot.com
Ini bagaimanapun dinafikan oleh Yuna yang mendakwa mereka berekerja atas dasar profesional memandangkan Julian ialah jurugambarnya.http://cerciterpanas.blogspot.com
Menerusi laman tumblr miliknya baru-baru ini, Yuna kini telah mengakui yang dia dan Julian sudah memasuki fasa percintaan.
http://cerciterpanas.blogspot.com
Sometime around tonight, last year, a special person walked into my life and I can’t imagine my life for the past year if we had never crossed paths.
Oh how life would be monotonous.http://cerciterpanas.blogspot.com
Love, colors, paintings, skateboards, roti canai, laughters and smiles all the way and the only way.
I learned a lot from my past relationships to not screw this one up. I can feel it. InshaAllah
http://cerciterpanas.blogspot.com
Kepada Yuna, selamat maju jaya diucapkan, dan semoga sampai ke jinjang pelamin. Semoga status terbaru ini memberikan lebih banyak inspirasi kepada Yuna untuk menghasilkan lagu-lagu yang penuh jiwa.

Sumber:BeautifulNara

0 comments

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button