Artis-Berita-Agama-Sukan-Teknologi-DLL

Powered by Blogger.
(Kompom Lawak) Pengantin Empat

0
http://cerciterpanas.blogspot.com
Gambar dari Google
Ini adalah kisah empat orang pengantin baru yang baru dinikahkan oleh orang tuanya....

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 orang anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri.

Satu hari mereka berpakat untuk kawinkan anak-anak ni serentak.

Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat-empat anak itu bercadang untuk pergi berbulan madu. Siti pergi bulan madu ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman, Murni ke Pulau Kapas dan Mas ke Pulau Pangkor.

Read More
Alvin, Vivian Tidak Dibenar Ikat Jamin, Dihantar Ke Penjara

0
http://cerciterpanas.blogspot.com
Alvin dan Vivian

KUALA LUMPUR: Blogger seks, Alvin Tan dan Vivian Lee telah dihantar ke penjara – Alvin ke Penjara Sungai Buloh manakala Vivian telah dihantar ke Penjara Kajang – selepas menghadapi tiga pertuduhan berhubung tindakan mereka mempersendakan umat Islam dan Ramadan dalam Facebook serta mempamerkan gambar-gambar lucah dalam blog mereka.

Mahkamah Sesyen juga telah mengenakan hukuman keras terhadap mereka apabila mereka dinafikan ikat jamin.

Read More
Nukilan Dayana.

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

"Sucinya aku, kau miliki ketika di Makkah Hebatnya dia, kau sembunyikan ketika di Thailand "

Sungguh ! Beratnya memegang kasih dan cinta pada seorg suami ! Berdoa agar jodoh dia mmg milik aku seorang smpai mati dan sungguh ..andai jodoh dia tetap ada bersama org lain , aku akan terima dgn terbuka dan terus kuat mcm yg mami lakukan !!

Percaya pada jodoh ! Percaya pada ketentuan ! Menangis air mata darah pon kalau takdir dah begitu..kita ada dua pilihan, terima atau menarik diri !!!

Read More
(video) Lagu Tubik Lagi Berunsur Lucah?

1
http://cerciterpanas.blogspot.com
Tajuknya Tubik Masuk. Ia adalah lagu loghat Kelantan.
Maksudnya lebih kurang macam Keluar Masuk lah.
Rasanya dah lama ia dimuat naik dalam laman YouTube.
Sehingga kini lebih 100,000 orang telah menontonnya.
Lirik dia memang lucah habislah kalau kita amati, antaranya:

Suk suk tubik masuk
Masuk lagi aarrghhhh!!! tubik lagi
Jak jak jak memey sedap
Lamo lamo ah ah ah kohok sedap
dipegey-pegey disedut-sedut
Read More
(Video)Killa Fairy Hot Di Instagram

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

Killa Fairy memang cantik,seksi. Muka ala-ala minah salleh lagi, di tambah pula dengan bibir seksi ala-ala Angelina Jolie. Dah lama tidak nampak drama lakonan beliau di kaca tv. Hari ini dalam suka-suka tengok instagram terjumpa la pula video Killa Fairy yang agak hot.(minta-minta la tak batal puasa aku). Tengok pada gambar nampak macam tak pakai seluar, tapi yang pastinya mesti la dia pakai..(takkan tak pakai kot). Malas nak celoteh panjang lebar, jom tengok video Killa Fairy yang berwajah seksi ni..
Read More
Bapa Mertua Kesal Ashraf Muslim Berkahwin Sebelum Mahkamah Buat Keputusan

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

Lokman Abdul Hamid, 52, bapa mertua Ashraf Muslim, mendakwa dia dan keluarga kesal dengan keputusan Ashraf berkahwin di Thailand sebelum mahkamah membuat keputusan berkenaan permohonannya untuk berpoligami.

Beliau yang ditemuramah oleh Harian Metro memberitahu, semua terkejut apabila Ashraf memberitahu tentang pernikahannya di mahkamah hari ini.

Read More
Alvin, Vivian didakwa hari ini

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

Pasangan hina Islam hadapi tiga tuduhan, boleh dihukum sehingga 5 tahun penjara

Kuala Lumpur: Alvin Tan Jye Yee dan Vivian Lee yang menghina agama Islam dengan memuat naik gambar makanan haram sebagai juadah berbuka puasa dalam Facebook baru-baru ini, akan didakwa di Mahkamah Jalan Duta, hari ini.

Read More
RM32.3 juta duit raya peneroka FELDA

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

Sungkai: Datuk Seri Najib Razak mengumumkan duit raya RM32.313 juta kepada 112,635 peneroka FELDA bagi menyambut Aidilfitri.

Setiap peneroka akan menerima RM300, manakala yang tidak menghantar hasil ladang dan tanam semula bersama FELDA pula akan menerima separuh daripada jumlah itu.
“Jumlah itu dianggap munasabah berdasarkan kedudukan harga sawit yang menurun sekarang. Lagipun peneroka baru saja menerima dividen daripada saham Felda Global Ventures.
Read More
Alyah Mohon Maaf, Tiada Hasrat Untuk ‘Banned’ Media

0
http://cerciterpanas.blogspot.com


Penyanyi yang popular dengan lagu berjudul ‘Kisah Hati’ dan ‘Tak Mungkin Kerana Sayang’ sekali lagi dihimpit kontroversi apabila isunya yang sebelum ini dikatakan berkahwin secara senyap masih lagi tidak reda, timbul pula spekulasi yang mengatakan bahawa dia begitu berkecil hati dengan sebuah akhbar tempatan baru-baru ini.
Read More
(Video) Kepala budak tersangkut dalam Belanga

0

Macam mana la boleh tersangkut kepala budak tu dalam belanga.. kes nanya ni. Dah lah keadaan kelam kabut, dikerumunnya ramai-ramai di situ. Kejadian ni berlaku diluar negara bukan di Malaysia ya. Jom tonton video selama 2minit ni.. Harap-harap kejadian ni tidak berlaku di Malaysia.
Read More
(Video) Bacaan quran merdu pengemis Arab

0
http://cerciterpanas.blogspot.com

Pakcik ini telah dianggap sebagai pengemis jalanan, dia adalah seorang hamba Allah yang lidah dan bibirnya tidak pernah lekang memuji Allah. Syahdu dan merdu bacaannya. Ambil sedikit masa anda untuk mendengar kemerduan suara pakcik ini membaca beberapa surah dari Al-Quran. 
Read More
Jangan pukul anak kecil yang sedang menangis

0
http://cerciterpanas.blogspot.com
Rasullullah SAW mengajar kepada ibu bapa tentang cara mendidik anak-anak. 

Sabda Rasulullah SAW, “Janganlah kamu memukul anak- anak kamu di sebabkan mereka menangis dalam masa setahun, kerana pada empat bulan pertama kelahirannya dia bersyahadat LAA ILAAHA ILLALLAH. Pada empat bulan kedua pula ia berselawat ke atas Nabi SAW dan pada empat bulan seterusnya dia mendoakan kedua ayah bondanya. -H.R. Abdullah Ibnu Umar r.a


Read More
Samsung S3 meletup dan terbakar

0
http://cerciterpanas.blogspot.com
 Seorang remaja swiss melecur dibahagian peha apabila telefon pintar beliau Samsung Galaxy S3 meletup didalam poket.

Fanny Schlatter,18, cedera apabila Samsung Galaxy S3 dikatakan meletupkan di dalam poket seluarnya.Dia mendakwa akan melancarkan aduan jenayah terhadap Samsung. Fanny Schlatter berkata "Tiba-tiba saya terdengar bunyi letupan - seperti mercun. 
Read More
DUA PERAGUT MATI DI SEMBELIH ORANG RAMAI DI JELEBU N9

1
http://cerciterpanas.blogspot.com

Jelebu : 1 Ramadan

Begitulah nasib malang kepada 2 peragut yang telah berjaya ditangkap oleh 

penduduk kampung kayu ara pasong, menurut saksi, haji Najib Razak 61, 
salah seorang penduduk tempatan yang berang dengan kedua dua peragut itu telah 
membawa keluar sebilah parang tajam yang berkilat lalu mahu menetak leher peragut itu, 
akan tetapi sempat dihalang oleh jirannya. 
Read More
(Lawak) BEDEKAH AKU BACA CITE NI ! HAHA !

2
http://cerciterpanas.blogspot.com

Aku baru berkahwin setahun yang lepas dan
duduk dengan isteri aku. Kami duduk berdua
sahaja sebab belum dikurniakan anak. Aku ni ada
satu kegemaran, iaitu makan telur rebus. Aku pun
tak tahu kenapa aku suka makan telur rebus, sedap agaknya.
http://cerciterpanas.blogspot.com
Sebelum aku kahwin, aku memang gila telur
rebus. Pagi petang siang malam makan telur
rebus. Tapi semenjak aku kahwin ni aku te
rpaksa
berkorbanlah, iaitu dengan meninggalkan tabiat aku
ini. Lama juga aku dah tak pekena telur rebus ni
sebab orang rumah aku masak sedap-sedap.. so
aku dah tak kisah lagilah.. 
Read More

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

close button